vrijdag 22 mei 2009

18. catalogiseer je boeken met LibraryThing

Ik heb in januari 2009 een selectie uit mijn boekenkasten toegevoegd aan LibraryThing. Daar ik met een gratis account maar 200 boeken toe kon voegen, heb ik ook een account aangemaakt op Dizzie. De "studieboeken" zijn geplaatst in LibraryThing en de romans in Dizzie. Ik vond het heel leuk om te doen, het heeft ook aardig wat tijd gekost. Ik heb tags toegevoegd en recensies gelezen. Als je op de titel klikt, wordt je gelijk doorgelinkt naar mijn LibraryThing.

1 opmerking:

  1. Dag Gerrie,
    Slim bekeken om je studieboeken en je romans op twee verschillende websites te zetten. Ik had me al eens afgevraagd waarom je voor "Flaubert" had gekozen als naam voor je weblog, maar ik heb het nu ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen