donderdag 21 mei 2009

17. Microbloggen met Twitter

Ik ben dus ook aan het twitteren geslagen. Ik heb de mogelijkheden bekeken en TweetDeck geïnstalleerd. Ik ben nog steeds aan het zoeken naar interessante informatie. Tot nu toe kan ik niet echt zeggen dat het voor mij iets toevoegt. Alle informatie die ik interessant vind, zijn ook op andere plekken te vinden. En het interesseert me ook niet echt wat iedereen aan het doen is.
Misschien dat ik er ooit anders over ga denken, maar voor nu is het niet "my kind of thing". Ook zie ik niet wat dit voor mogelijkheden biedt voor de bibliotheek.

1 opmerking:

  1. Dag Gerrie,
    Je weet nu in ieder geval heel wat van de (on)zin van Twitter en wie weet, misschien word je later toch nog een enthousiast Twitteraar.
    Groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen