vrijdag 15 mei 2009

15. Podcasts

Ik heb verschillende podcastdirectories bekeken en vele podcasts beluisterd en uiteindelijk via Gespod 3 podcasts toegevoegd aan i-tunes. Ik had deze eerst toegevoegd aan Netvibes, maar daar werden ze helaas niet afgespeeld.
Ik heb de volgende podcasts toegevoegd: Jiskefet, Iedereen Leest en Motown50.
Ik vond het leuk om podcasts te beluisteren, maar helaas ook dit kost weer tijd, dus ik denk niet dat ik hier voor mezelf verder veel mee zal doen.

Mogelijkheden van podcasts voor de bibliotheek:
* Achtergrondinformatie over schrijvers
* Uitleg over PIM systeem
* Uitleg over catalogus
* Trailers nieuwe media
* Lezingen etc.

1 opmerking:

  1. Dag Gerrie,
    Het is inderdaad onmogelijk om privé veel tijd te blijven besteden aan alle dingen. Zo kun je de curus ook volgen: alle dingen onderzoeken en blijven gebruiken waar je belangstelling naar uitgaat.
    Groet, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen